Imagineu-vos que teniu un parell de milions d’euros a la butxaca (és molt imaginar) i esteu pensant en comprar-vos un cotxe nou. Deixant de banda el mercat dels clàssics o esportius com el Ferrari F40 (perquè si jo tingués dos milions d’euros aquest seria el primer de la llista), podriem dir que les opcions es redueixen a dos: el Bugatti Veyron i el Pagani Huayra. Cert és que pel que val un Veyron jo abans em comprava un Porsche 991 GT3, un 991 Turbo S, un Cayman S, un 991 Carrera Cabrio i un Panamera híbrid (i encara em sobrarien diners per un 964 Carrera RS, per exemple), però això és un altre tema. Avui toca parlar d’aquests dos: Huayra versus Veyron, Veyron versus Huayra.
Després de conduir un Veyron Vitesse durant la passada edició de la Mille Miglia, Harry Metcalfe va tenir la brillant idea de comparar-lo amb la darrera creació d’Horacio Pagani (un cotxe que per més que passa el temps encara no acabo de trobar-li la gràcia). Després d’un primer intent fallit, evo va poder dur a terme la comparativa al sud de França amb la mateixa unitat que fa un parell de mesos va batre el rècord Guiness de velocitat per a vehicles descapotables. S’ha de reconèixer que aquesta gent s’ho sap muntar molt bé.