Al·lucinat després de veure les fotos dels GT3 per tota la xarxa

Després de passar uns dies de desconexió total en una casa rural a tocar de Taradell, sense 3G i amb un wi-fi que per moments em recordava els gloriosos dies de les conexions de 56K, em trobo que les fotos que vaig fer dels dos 911 (991) GT3 a L’Ametlla del Vallès han donat la volta al món. La primera en fer-se ressó de les imatges va ser Jalopnik. A partir d’aquí, mitjans de Mèxic, Espanya, Alemanya, Grècia, fòrums d’arreu del món. Encara a dia d’avui al·lucino.

Quan vaig veure els dos GT3 pensava que era una troballa interessant, però mai m’hagués imaginat la repercussió que han acabat tenint. I no sabeu la il·lusió que fa veure el nom d’un blog tan petit i personal com aquest a llocs com GT Spirit, Teamspeed o Jalopnik, pàgines que miro sovint i de les que molts cops “robo” material per compartir-lo amb vosaltres. De fet, fins i tot Autoblog em va enviar un mail demanant-me permís per publicar les imatges. Llàstima que s’ho hagin repensat i no hagin publicat l’article.

En fi. Aquí va una recopilació d’alguns dels mitjans que s’han fet ressó de les imatges:

ACTUALITZACIÓ:

Deixa un comentari