Un avanç de les fotos del Rally Costa Brava Històric 2009

***

Trobareu la PRIMERA PART de les fotos seguint aquest link.

I la SEGONA i última PART… seguint aquest link.

***

preview5Com que no volia deixar el tema tirat… com em sol passar… per acabar penjant les fotos d’un rally 4 messos després (de fet, encara tinc que penjar les del Príncipe del passat Setembre)… aquí va un petit tast del que penjaré (espero)aquesta setmana…

15 pensaments sobre “Un avanç de les fotos del Rally Costa Brava Històric 2009

  1. Hola!!!!
    Veig que has estat fent fotos del CBH, pregunta tonta: no en tindràs pas cap del MINI de la categoria ECO??. (o sigui el MINI nou model), ja que no en trovo enlloc del nostre cotxe i ens aniria molt bé de cara als sponsors.
    T’agrairia que si en tens cap, me les enviis a la meva adreça de correu.
    Gràcies per endevant.

  2. Ho sento… se de quin cotxe em parles (també hi corria un Prius)… però no en tinc cap. El “problema” és que nosaltres coneixiem els pilots dels 127 dorsal 127 i 128… i clar, després de veure tots els cotxes anteriors (que a ritme de regularitat no és gaire espectacular tot sigui dit), doncs quan pasaven ells recolliem i anavem a un altre lloc. Ho sento.

  3. Cap problema, ja m’ho esperava, la veritat és que sortin com sortiem els ultims, doncs o tenim molt dificil.
    Molt bones fotos, felicitats, a veure si la propera anem amb el nostre cotxe oficial (124 SC 1600 del ’71) i llavors segur que en tindrem de fotos.

  4. Pots comptar-hi! Si t’inscrius a algun altre rally d’històrics avisa que llavors ja m’encarregaré jo de que tinguis fotos del teu cotxe…

  5. Hola soy el dorsal 22 seal 124 (replica oficial)
    Tendras alguna foto mia

    Gracias

    Nacho Rozas

  6. Tener tengo varias… ahora estoy mirando las que hice del Circuit 4 Rodes y habrá como 5 o 6… aunque casi todas desde el mismo ángulo. Del Waterworld no tengo ninguna no se por qué motivo. Y de Sant Pere de Torelló tengo una… pero ha salido un poco borrosa… Ya te las pasaré todas cuando las edite.

  7. hola,

    soc el navegant del seat 1430 dorsal 41.

    i de nostres que en tens??

    mil gràcies

  8. Jeje… quanta demanda! Doncs del 41 en tinc algunes al 4 Rodes (es-pec-ta-cu-lar… ja m’enrecordo d’aquest 1430!) i al gel un altre una mica així així… perquè de fet era la segona que tirava i encara m’havia de configurar la càmara… que jo funciono una mica a base de prova i error. Ja les penjaré també… m’imagino que a mitjans de la setmana vinent que ara vaig una mica enfeinat.

  9. De les Vespas en tinc algunes si… al 4 Rodes i a Sant Pere de Torello.

    A tots us demano paciencia, que estic una mica liat ultimament… Les fotos estaran a mitjans de la setmana vinent.

  10. Molt bones les fotos!!!
    En tens alguna del Mini dorsal num 29 groc i verd.
    Em faria ilusio rebre-les
    Merci

  11. En tinc algunes també, l’únic Mini que recordo…
    Com ja he dit… i agraeixo molt l’interés… fins la setmana vinent no estaran llestes (penseu que en vaig tirar més de 700 i s’ha de fer tria)…

  12. HOla bona tarda, molt bones fotos !! soc el pilot del Golf Blanc amb logos de vw en gran, dorsal 111, si hi sortim en alguna de las fotos que tens estaria molt agrait de que et posessis en contacte amb mi. Gracies per endavant.

Deixa un comentari