Tot just ahir vaig publicar un video on Richard Meaden, un dels provadors de la revista evo, es posava al volant de l’Audi R18 e-tron quattro guanyador de les 24 hores de Le Mans de 2014. Al final de la entrada vaig deixar anar que per a un periodista del motor, allò era pràcticament el màxim al que un podia aspirar. Doncs bé, Chris Harris no ha trigat ni un sol dia en posar en dubte la meva afirmació.
En un circuit de Brands Hatch completament inundat, el britànic va tenir la oportunitat de pilotar un dels grans protagonistes de la era dels Grup C: el Jaguar XJR-9. Aquesta unitat en concret és el xassís 388, un dels dos únics XJR-9 que es van fer amb especificacions IMSA, segon a les 24 hores de Daytona de 1989 i guanyador de la edició de 1990.
A més a més del video de Chris Harris també us he deixar un altre de Martin Brundle on el britànic, pilot oficial de TWR-Jaguar a la època dels Grup C i guanyador entre d’altres de les 24 hores de Le Mans de 1990, ens explica què se sentia al portar aquest cotxe pels bankings de Daytona.
Serà subhastat el proper 15 de març per RM Actions, així que si abans d’aquell dia us toca l’Euromillones i us voleu regalar un bon capritx, ja sabeu què heu de fer.