Chris Harris és un periodista amb el cul inquiet. En els darrers anys l’hem pogut veure a les revistes evo i Autocar, escrivint per Piston Heads o publicant videos a /DRIVE, un canal de YouTube que a finals d’estiu va convertir-se en un canal de pagament. Imagino que aquest canvi, motivat perquè els números senzillament no sortien, no va acabar de convèncer al britànic, ja que poc després anunciava via Twitter que tocava el dos a la recerca de nous reptes.
Així va ser com fa unes setmanes va anunciar la seva col·laboració amb Goodwood Road & Racing, una mena de portal on es parlarà de clàssics, esportius moderns, competició i tot allò que ens interessa. Bona noticia, sobretot perquè tinc la sensació que aquesta gent no anirà precisament falta de pressupost.
Paral·lelament, fa un parell de dies Chris Harris va publicar el seu propi canal de YouTube. Donant un cop d’ull ràpid al catàleg trobem alguns dels videos publicats darreament a /DRIVE i, de fet, el que trobareu a continuació fins i tot té la intro de /CHRIS HARRIS ON CARS tal i com apareixia al canal nordamericà. Ves a saber, pot ser són els videos que tenia previstos per aquesta temporada i amb el canvi ha decidit publicar-los per lliure…
El fet és que amb la presentació en societat del seu ‘nou’ canal, Harris ens porta una comparativa clàssica: Ferrari contra Porsche, 458 Speciale contra 991 GT3, excentricitat italiana contra eficàcia germànica. No és una comparativa ni molt menys nova: fa unes setmanes la revista evo ja va enfrontat-los en un tests del que us vaig parlar per aquí. El que passa és que Chris Harris és molt Chris Harris, i les seves proves, tot i arribar tard, mai decepcionen.