Ahir poc abans de la mitjanit es va aixecar l’embargo i revistes com Evo o Autocar per fi van poder publicar les respectives proves del Ferrari LaFerrari, hereu espiritual de mites com l’F40 o l’Enzo. Si un mitjà les publicava abans d’hora s’arriscava a rebre una multa estratosfèrica, així que, com comprendreu, les expectatives estaven pels núvols. Admeto que com a fanboy del 918 Spyder i persona a qui el McLaren P1 li va deixar d’alló més satisfet, tenia molta curiositat per veure què podia donar de si el nou monstre pseudo-híbrid de 950 CV made in Maranello.
El resultat el teniu una mica més avall: dos videos imprescindibles, un de la revista Autocar amb Steve Sutcliffe al volant, i l’altre cortesia de la revista Evo i protagonitzat per Richard Meaden.
Si us esteu preguntant si hi haurà un video de /DRIVE protagonitzat per Chris Harris, la resposta és sí… però:
1/1 Boys ‘n Girls – I’m v.lucky to have driven LaFerrari, you can read a quick review on @RoadandTrack later today. Sadly the @DRIVE vid …
— chris harris (@harrismonkey) April 30, 2014
…isn’t allowed to go live for ages because of the embargo thing. All very tiresome. There is one chance to see it early though….
— chris harris (@harrismonkey) April 30, 2014
….someone just has to write a cheque made out to ‘Ferrari S.p.A’ for €50,000. Then we can all see it tmrw! pic.twitter.com/dcCMsqP0jS
— chris harris (@harrismonkey) April 30, 2014
So I’m not allowed to say anything outside the nominated outlet about the LaFerrari until 26 May. I can, however, confirm that it is red.
— chris harris (@harrismonkey) April 30, 2014
Treieu les vostres pròpies conclusions. Si teniu ganes de saber què en pensa el britànic, aquí teniu l’article que ha escrit per la revista Road & Track.