RR13: Meilenwerk, un Porsche de la Pikes Peak i un Ferrari 599 molt, molt especial

IMG_8965

Després de visitar el Porsche Museum i tots els petits tresors que s’amagaven al aparcament soterrani, la següent parada era Meilenwerk, una mena de centre especialitzat en el vehicle clàssic que a més a més compta amb alguns dels concessionaris més exclusius d’Stuttgart. Apart de comptar amb restaurants, botigues de roba i complements (sempre relacionades amb el món del motor), un parell de centres de compra-venda i fins i tot un hotel, Meilenwerk també és un centre on pots deixar en custodia el teu clàssic o esportiu, el qual romandrà tancat en una urna de vidre en mida XXL, a la vista de tothom però alhora resguardat de la gent.

Trobareu la resta de fotos al meu compte de Flickr.

SONY DSC

La gràcia és que tan bon punt pots trobar-te un preciós Porsche 356…

IMG_8960Com un Ferrari F40.

SONY DSC

Passant per un imponent Ferrari Enzo…

SONY DSC

O un immaculat Alpine A110.

SONY DSC

A la zona dels compra-venda hi havia algun que altre cotxe interessant, com per exemple aquest preciós E-Type descapotable.

IMG_8963

O aquest immaculat 300 SL en una tonalitat gris no gaire habitual. També hi havia un 300 SL Roadster, per si a algú li interessa. I un 190 SL.

SONY DSC

Aquest Citroën SM era d’allò més espectacular.

SONY DSC

Tot i que jo ja faria amb aquest Porsche 911 Carrera CS.

SONY DSC

Clar que parlant de Porsche, era impossible no quedar al·lucinat amb la brutalitat d’aquest RSR, el mateix que Romain Dumas va portar a la Pikes Peak l’any passat.

SONY DSC

Els petits — i no tan petits — apèndixos aerodinàmics estaven per tot arreu. I és que a aquelles alçades (recordeu que la Pikes Peak puja fins els 4.300 metres) qualsevol ajuda és poca.

SONY DSC

També impressionant era el sistema per insuflar aire al motor bòxer. Just al darrere de les finestres laterals també hi havia dues descomunals (perquè no té un altre paraula) entrades d’aire per garantir un bon cabal d’aire al motor.

IMG_8971

A Meilenwerk no tot són clàssics, també hi ha concessionaris oficials. Tot i que el de McLaren encara està en construcció, els de Woking tenien un parell de MP4-12C al exterior, un d’ells descapotable.

SONY DSC

Quan vam arribar el concessionari de Lamborghini estava tancat, pel que ens vam haver de conformar amb els cotxes que tenien exposats al exterior. Tractant-se d’un genial LM002, tampoc ens podiem queixar.

SONY DSC

Feia una curiosa parella amb aquest Gallardo LP570-4 Super Trofeo Stradale.

SONY DSC

No obstant tot plegat, jo només tenia ulls per aquest Espada. Senzillament brillant.

SONY DSC

L’altre concessionari que no ens vam voler perdre és el de Ferrari. Llàstima que aquest 328 GTS fos el cotxe més antic que tenien…

SONY DSC

També tenien Maseratis, però amb tanta joguina de Maranello era difícil fixar-se en els coupés de Modena.

SONY DSC

Per una persona a la que la darrera vegada que va intentar entrar a fer fotos a un concessionari Ferrari de Barcelona quasi el foten fora a patades, l’accés lliure que teniem era quasi increïble.

IMG_8952

Podies moure’t entre els cotxes, fer fotos, el que volguessis. De fet, des de que vam entrar (amb les càmeres rèflex a la mà, pel que no hi havia dubte de si erem o no erem clients) fins que vam marxar ningú es va dirigir a nosaltres. Normalitat absoluta.

IMG_8949

Aquí un FF. No sé vosaltres però a mi m’encanta.

IMG_8956

Clar que al costat del nou F12berlinetta qualsevol s’hi fixava…

IMG_8950

Tot i que a mi encara no m’acaba de convèncer (com cap altre Ferrari modern excepte comptadíssimes excepcions), s’ha de reconèixer que les seves línies són d’allò més sensuals.

IMG_8951

I res, a seguir fent fotos.

IMG_8937

El cotxe més exclusiu que hi havia era aquest Ferrari 599 GTB HGTE 60F1 Alonso Edition, una edició especial per commemorar els 60 anys de la scuderia a la Formula 1. Jo sincerament el trobo horrible.

IMG_8939

Però entenc que hi haurà gent a la que això de ser una “Alonso Edition” li tiri molt. En tot cas, aquest 60F1 equipa el paquet esportiu HGTE i està afinat pel mateix Fernando Alonso. El motor no té modificacions d’importància i es queda en els 620 CV de sèrie, lluny dels 670 CV que posteriorment oferiria la versió GTO.

IMG_8940

Aquest logo de la Scuderia Ferrari tan descomunal és d’origen. Sabeu la gent que es posa enganxines de Red Bull i Total en un Citroën C4 dièsel de 100 CV? Doncs això és igual, però a un nivell superior.

IMG_8941

L’únic detall que em va agradar va ser la bandera italiana al deflector posterior.

IMG_8935

Abans de marxar cap al Nürburgring vam donar un petit cop d’ull al taller, on hi havia dos F40, un 8C Competizione i un 8C Spider (i un 430 Scuderia, i un 512BB, etc.). Llàstima que, aquí sí, l’accés estava restringit.

Trobareu la resta de fotos al meu compte de Flickr.

Un pensament sobre “RR13: Meilenwerk, un Porsche de la Pikes Peak i un Ferrari 599 molt, molt especial

  1. Ostres, el veig força canviat des de que vaig estar. Llavors no hi havia pràcticament res adalt, i ara amb l’exposició de Ferrari i Maserati adalt, està més complet. Encara hi és la botiga de cotxets 1:43??? 😉

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s