Al finalitzar la temporada 2006, Michael Schumacher va decidir retirar-se de Ferrari amb tots els honors (bé, més aviat el van forçar a fer-ho amb el fitxatge de Raikkonen). Després de tot, l’alemany va ser el responsable de tornar a posar a la scuderia italiana al lloc on li corresponia, guanyant un mundial, el de l’any 2000, després de 19 anys de sequera. Schumacher tenia per davant una jubilació daurada: embaixador del fabricant italià, el teu nom associat per sempre més a un dels equips més importants de la història de Formula 1, etc. I llavors va venir Ross Brawn. I els calers de Mercedes-Benz. I Schumacher va trencar amb els italians, i va tornar a la Formula 1 per la porta gran, amb un seient oficial a l’equip alemany la temporada 2010 al costat de Nico Rosberg.
Retirat de nou (i ara sembla que per sempre), a Schumacher li espera ara un futur “platejat”, doncs a partir d’ara serà embaixador dels alemanys entre altres moltes coses (com per exemple pilotar un Formula 1 al Nordschleife). No és d’extranyar, doncs, que del seu passat tifossi en vulgui saber més aviat poc, raó per la qual, imagino, Schumacher ha decidit desprendre’s de dos esportius que els de Maranello van fer especialment per ell (eren un obsequi, diuen): un Enzo i un FXX negre. El segon és el darrer FXX que es va fabricar, l’únic sense la banda central amb la bandera italiana, té només 900 km i surt per uns 2 milions d’euros. L’Enzo, per la seva banda, només ha fet 8.500 km i té un preu al voltant dels 1.1 milions d’euros, una xifra força raonable tenint en compte l’anterior propietari i que, per exemple, sota el capó hi ha les dedicatòries de tot l’equip italià.
Via Carscoop