Max Orido // FT-86 Behind the scenes… from Luke Huxham on Vimeo.
Es veia venir. Des del primer moment en que es va presentar el nou Toyota GT 86/Scion FR-S/Subaru BRZ, estava cantat que tard o d’hora apareixeria algú i li endollaria un motor amb una bona dosi extra de potència. Després de tot, sembla que el nou biplaça japonés — definit per molts com el millor cotxe japonés des del Honda NSX — hagi estat concebut des d’un inici amb la idea del drifting en ment.
Com que 200 CV, tot i no estar malament per començar, no és una potència prou digne si el que es vol és anar de canto, l’equip de Manabu “Max” Orido ha decidit muntar-li el motor 5.0 V8 del Lexus IS-F. En altres paraules: 423 CV de potència. Més del doble que l’hereu espiritual del Hachiroku. No sé per què, però tinc la sensació que aquesta conversió no serà la última que veiem sobre la base d’aquest coupé…
Via Autoblog | SPEED HUNTERS