Dissabte de la setmana passada, gracies a MotorFull, vaig tenir la oportunitat de participar als Michelin Pilot Performance Days. Bàsicament, es tractava d’un esdeveniment que els francesos van organitzar a Estoril, en el que vaig poder probar (i de quina manera!) els pneumàtics més prestacionals que actualment Michelin té en oferta, i que anaven des dels slicks de competició fins els Pilot Sport 3 (PS3), passant pels Pilot Sport Cup+ i els Pilot Super Sport.
No entraré en detalls perquè ja em vaig extendre prou en els dos articles que he escrit per MotorFull (i que trobareu aquí i aquí). Simplement dir que vaig tenir la oportunitat de probar els següents trastos:
- Audi R8 5.2 FSI (525 CV, canvi R-Tronic) amb Pilot Sport Cup+
- Audi R8 LMS GT3 amb slicks (de copi)
- Audi R8 4.2 FSI (420 CV, canvi R-Tronic) amb Pilot Super Sport
- Audi TT-RS (340 CV, manual) amb Pilot Super Sport en llanta 18″
- Audi TT-RS (340 CV, manual) amb Pilot Super Sport en llanta 19″
- MTM Audi TT-RS (425 CV, manual) amb Pilot Sport Cup+
- Porsche 997.2 Carrera 4S (385 CV, canvi PDK) amb slicks
- Porsche 997 Carrera GTS (408 CV, canvi PDK) amb Pilot Super Sport
- Porsche 997 Carrera GTS (408 CV, canvi PDK) amb Pilot Sport Cup+
- BMW E93 M3 Cabrio (420 CV, canvi DCT) amb Pilot Super Sport
- Porsche 997 GT3 Cup amb slicks (de copi)
Com podeu comprobar, encara estic en estat de xoc. Amb cada cotxe només vam poder fer dues voltes a Estoril. Això sí: a tota merda. En aquest sentit, no hi havia limitacions; després de tot, el que importava era probar els pneumátics… i per fer-ho, s’havia d’anar a fondu rigurós. Per desgràcia, el primer cotxe al que em vaig pujar era, curiosament, el millor de tots (el R8 de 525 CV). I dic “desgràcia” perquè com que encara no dominava gaire el traçat ni sabia si podia apretar el cotxe o no, va ser algo així com una oportunitat malbaratada. Llàstima.
Trobareu la crònica i tota la informació a MotorFull:
Michelin Pilot Performance Days: probamos los neumáticos de alta gama de Michelin (Parte 1) | Michelin Pilot Performance Days: del circuito a la carretera (Parte 2) | Galeria completa a Flickr