Autofarm 911

Reconec que tinc una certa debilitat per Porsche. En especial, pels clàssics. Pels originals. En aquest sentit, recordo haver parlat en mes d’una ocasió sobre Singer, una mena de preparador/especialista nordamericà que es dedica a agafar carrosseries de 911 (de qualsevol generació fins el 964) i reconvertir-les en rèpliques dels originals, però mantenint mecàniques modernes amb nivells de potència i prestacions a l’alçada. És una combinació que, podriem dir, uneix el millor de dos móns: imatge de clàssic; prestacions, comoditat, confort de 911 modern.

Alguns ja m’heu fet saber que el desmesurat tamany de les rodes del darrera no és gaire “fidel” als 911 dels anys 60 i 70, i no us falta raó. En aquest sentit, la solució a tots els problemes la trobem en el preparador/especialista britànic Autofarm, que des de fa un bon grapat d’anys es dedica precissament a això: agafar carrosseries de Porsche 911 originals, i muntar-hi mecàniques més modernes. Com a exemple, teniu el cotxe que veieu a la imatge: tot i que l’aparença és la d’un 911 S de 1960, sota el capó amaga un motor 3.2 de la generació 964 (enllos del 2.4 que indica al capó). L’únic problema és que tot plegat no resulta barat, doncs el preu de qualsevol d’aquestes reconversions ronda el mateix que el d’un 997 Carrera nou de trinca.

Jo tinc clar quin escolliria. I vosaltres?

Via Evo Magazine | Autofarm

PD.- Un altra bona alternativa és el 911 d’en Chris Harris

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s