Master Series – Esperit de Montjuïc al Circuit de Catalunya

Aquest cap de setmana s’ha disputat l’Esperit de Montjuïc, una prova que feina temps que esperava i de la que ja vaig parlar en el seu moment, quan va ser anunciada. Es tracta d’una cita enmarcada dins el calendari de les Master Series, un campionat europeu que reuneix el millor del millor en quan a clàssics es refereix, amb joies tals com el Ford GT40 o el Lola T70; això per no parlar dels Formula 1 històrics o dels sempre espectaculars sport-prototips.

No és un Silverstone Classic, ni un AvD Oldtimer Grand Prix, però s’ha de reconèixer que va estar prou bé, especialment si tenim en compte la poca “tradició” de la cita a nivell internacional. Per contra, la trobada de clàssics i clubs que es va celebrar al paddock del circuit va fer més pena que glòria, amb un recinte pràcticament buit, molt pocs clubs involucrats i una absència quasi absoluta (a excepció del 599 GTO i d’alguna que altre excepció) de clàssics “de qualitat” – amb tots els meus respectes pels Mini, els MG i els Renault 8.

De totes formes, haig d’admetre que m’ho vaig passar d’allò més bé. Una de les coses que més por em feia és que, mentre que a Silverstone o al Nürburgring, l’accés a tot arreu era total i absolut, fins i tot als box dels sport-prototips i els Formula 1 històrics, el perepunyetisme del que quasi sempre fa gala el Circuit em feia tèmer el pitjor. Per sort, al final tot va anar sobre rodes: només calia apropar-se a un box, buscar un mecànic, demanar-li educadament si podia entrar a tirar quatre fotos i donar les gràcies. Tan fàcil com això.

Com sempre, trovareu les meves fotos (175) al compte de Flickr.

També trobareu molt bones fotos aquí i aquí. [Via Formfreu]

Més info a Motor.cat | Competició.cat

Un pensament sobre “Master Series – Esperit de Montjuïc al Circuit de Catalunya

  1. Bona tarda,
    Unes fotos molt maques!
    Per mi també va ser un bon diumenge, comparteixo la teva opinió al respecte del paddock, una mica penós per les mancances que saltaven a la vista.
    Com tu dius, per contra, la cordialitat i amabilitat dels participants son d’agrair.
    Tan de bo, l’any que ve es mantingui al calendari del circuit!

Deixa un comentari