Quan un pensa en el KTM X-Bow (la interpretació austríaca del Lotus Elise) el primer que li ve al cap són unes tandes, en un circuit qualsevol, un dissabte solejat de Maig. Fet bàsicament amb carbono, amb unes suspensions dures com una pedra, i pessant no més de 800 kilos… és definitivament un cotxe “de circuit”.
Les ments pensants de KTM, intentar oferir el cotxe a un públic mes ampli, tot treient-li aquesta etiqueta (ben merescuda) de cotxe de circuits, ofereixen un pack hivernal anomenat PowerWear, que compta amb pneumàtics de contacte homologats, cadenes, i roba adequada. Com si el paio que decideix comprar-se un d’aquests tingués en ment anar-se’n a esquiar a la que comencés a nevar…
Les fotos que veieu, doncs, no ens mostren cap X-Bow (pronunciat crossbou) embarrancat a la neu en un intent patètic d’arribar a les pistes d’esquí. Es tracta d’una campanya comercial al complex anomenat The Arlberg, una de les millors i més luxoses estacions d’esquí austríaques.
La veritat és que la combinació de cotxe “exòtic” i neu sempre dona bon resultat… però tot i així, abans em quedo amb un bon 911 Turbo o un Gallardo amb tracció a les 4 rodes, que un roadster superlight com el KTM.
Font: Skiddmark | Foto: WorldCarFans